fbpx

NAUJOKŲ KLAIDOS, KURIŲ REIKIA VENGTI PABĖGIMO KAMBARIUOSE

 Patikėsite ar ne, bet kai kalbama apie pabėgimą iš kambario, visi žmonės daro panašias klaidas. Komandos dažnai išeina iš pabėgimo kambario su įžvalgomis, kaip jie galėjo būti efektyvesni savo pabėgimo nuotykiuose. Ką daryti, kad galėtumėte išvengti šių dažniausiai pasitaikančių (ir laiko reikalaujančių) klaidų? Taupydami jūsų laiką, pabėgimo kambarių ekspertais bandysime sus paversti šiuo įrašu, išanalizuosime dažniausias klaidas, daromas galvosūkių kambariuose.

  1. NEATIDUMAS

 Mes žinome, ką galvojate – tik norėjote gerai pažvelgti į visą kambarį ir grožėtis mūsų interjero dizaino įgūdžiais. Tai visiškai suprantama! Tačiau nepamirškite, kad kai kurios svarbiausios užuominos yra mažiausios. Jums gali tekti permąstyti savo požiūrį ir kastis šiek tiek giliau į savo aplinką. Nebijokite tikrai atidžiai pažvelgti į tai yra aplink jus, taip pat ieškoti žemai ir aukštai. Atminkite: kartais grožis slypi detalėse!

  1. NENORAS PRAŠYTI UŽUOMINOS

 Bijote, kad galite įstrigti ir nežinote, koks turėtų būti jūsų kitas žingsnis pabėgimo metu? Dažnai komandos žino, kad jos įstrigo, bet nusprendžia palaukti, nes mano, jog žaidimas tik sunkės ir pagalbų reikės daug daugiau žaidimo pabaigoje. Nors tai yra teisingas požiūris, rekomenduojame paprašyti užuominos, jei pastebėsite, kad keletą minučių nepasistūmėjote į priekį. Svarbiausia išlaikyti pagreitį, svarbi kiekviena sekundė!

  1. NESUSIBURKITE VIENOJE VIETOJE

 Mes puikiai suprantame – radus naują užuominą, natūralu, kad visi nori ateiti pažiūrėti ir pasiūlyti savo įžvalgas! Nėra nieko blogo su šiuo noru, bet po to, kai kiekvienas turėjo laiko pažiūrėti į informaciją, rekomenduojame palikti tik vieną ar du žmones dirbti toje užduotyje. Tokiu būdu visi kiti jūsų komandos nariai gali laisvai ieškoti naujos informacijos, ar tęsti tuos dalykus, kuriuos buvo pradėję anksčiau. Jei skirtingi žmones vienu metu sprendžia skirtingus galvosūkius, padidinate savo komandos našumą ir efektyvumą, o tai iš tikrųjų padidina jūsų tikimybę pabėgti.

  1. UŽMARŠUMAS

 Kartais žaidimo pradžioje galite rasti užuominą, raktą ar kombinaciją, kurie negali būti tinkamai panaudojami žaidimo pradžioje. O kai ateina laikas naudoti vertingą informaciją, kartais visa komanda jau būna užmiršusi, kad tokią turėjo! Rekomenduojame laikyti visus nepanaudotus daiktus vienoje kambario vietoje, kad jūs tiksliai žinotumėte, kur ieškoti, kai suvokiate, kad reikia kažko, ką radote prieš dvidešimt minučių.

  1. INFORMACIJOS NESIDALINIMAS SU KOMANDOS DRAUGAIS

 Ši klaida yra gana panaši į ketvirtą ir nutinka taip pat dažnai. Kartais vienas žmogus komandoje suranda raktą ar kodą ir saugo šią informaciją sau arba pasakoja tik kai kuriems komandos nariams. Vėliau žaidime, kai Jūsų komandai reikia to derinio, ne visi žino, kad jūs jį jau turite! Jūsų komandos nariai, kurie buvo neinformuoti anksčiau, gali manyti, kad trūksta vertingos informacijos, kai tuo tarpu, jie tiesiog nežino, kad ją radote! Būtinai praneškite visiems apie tai, kas atrodo naudinga, kad kiekvienas turėtų naujausią informaciją.